Tuesday, May 24, 2011

Ujian Kecergasan Untuk Kursus Pendidikan Awal Kanak2

Masa keja di Kajang dulu, ada apply utk mengikuti Kursus Pendidikan Awal Kanak2 anjuran KEMAS.  Tak tau la nape macam minat sgt  nak buka Tadika.. dan macam apply tu ada di nyatakan bahawa interview akan di jalankan sebelum di terima mengikuti kursus.. So aku tak kisah laa.. interview dah biasa sgt...
Minggu lepas terima call dari KEMAS, pggl interview .. aku pun ok laa tapi bila dinyatakan terpaksa berlari 2.4km utk ujian kecergasan, terus terkedu.. oh.. tak mampu.. masa zaman kurus2 dulu pun tak larat macam mana la zaman sekarang yg berat makin bertambah2... Bila balik umah tgk dah ade surat pasal interview tue.. hmm.. mmg frust sgt2 laa sbb aku tau kemampuan aku.. trs surf net nak cari info pasal ujian nie.. dan dinyatakan juga ujian lari 2.4 km tu hanya boleh dijalankan oleh peserta yg telah sebulan menjadi latihan kecergasan bagi memastikan sistem kardivaskular tak terkejut.. So, aku terkejut la camne dalam masa seminggu aku nak praktis.. isk.. so terpaksa la decide tolak tawaran interview tu.. walaupun agak sedih tapi tak leh nak wat pape laa.. coz aku tak mampu.. >.<

No comments:

Post a Comment