Wednesday, May 4, 2011

Pesta Buku Antarabangsa 2011

 
Setiap tahun mesti aku akan join .. menyibukkan diri kat PWTC.. kali ni g ngan adik no 3.. aku ke sana pada 28 April bersamaan ngan hari khamis selepas aku interview di Putrajaya ari tue.. asalnya malas nak pegi tapi memandangkan sekali setahun so melaratkan diri ni ke sana dengan menaiki komuter.. nak bawa keta pasti ssh sbb masalah parking dan jem.. so park keta di stesen komuter dan together2 naik tren.. sampai ke tasik selatan n tukar LRT plak sampai la ke PWTC.. keadaan agak sukar coz jalan kat dpn PWTC sedang di naik taraf dan menyukarkan kami2 yg berjalan kaki dari stesen LRT utk melintas jalan.. hehehe...  tapi selamat sampai dan selamat pulang walaupun masa balik tu ujan lebat dan aku bersama2 adik bermandi ujan .. basah lencun ari tu.. nasib baik buku2 yg aku beli tu elok dan tak kena air hujan.. kalo tak .. nangis laa tgk novel2 baru dibeli dan rosak.. kali ni just beli 5 novel baru.. penulis yg aku beli novelnya, Anis Ayuni, Aisya Sofea, Norhayati Berahim, Fauziah Ashari dan Sharifah Abu Salem..byk lagi novel sebenarnya tapi tak de bajet la tahun nie.. huhuhu.. so pas ni kena menabung tuk tahun depan.. hahaha (macam laa tak leh nak beli novel kat kedai2 buku)

No comments:

Post a Comment