Tuesday, May 17, 2011

Memories di tahun 1999

Pagi tadi mengemas barang2 yg tak di gunakan utk di pack2.. nak bawa ke rumah baru... so byk gak la kemas barang2.. termasuk la dokumen2 lama n beg2.. dalam kesibukan tu smpt lagi belek2 dokumen2 tersebut lalu terjumpa la kertas SPM aku .. lama nya aku smpan ketas ni.. dah dkt 12thn.. hahahaa... byk tul perubahan silibus dulu dan kini..

Beg yg berusia 15thn

Brand ni mmg famous time tue.. skrg ni macam dah tak de je


Terjumpa gak beg yg aku gunakan dari form 1 sampai 5.. still elok dan masih lagi boleh digunakan.. paling aku terkejut, ade gak buku cerita ketika aku darjah 2.. sekitar tahun 1990... wah.. dah lama benar tue.. hmpir 21thn.. masih elok dan blh digunakan.. mmg kualiti barang2 dulu amat bagus berbanding kini.. mulala terimbau kenangan2 lama.. adus.. rindu...


Koleksi ketas SPM aku
Tengok tarikh tu 22.11.99 ketas BM

No comments:

Post a Comment