Thursday, May 26, 2011

Hari2 Terakhir Di Kuaters

Sabtu, 28 May 2011 akan menjadi sejarah dlm ingatan kami sekeluarga.  Kami akan berpindah ke rumah kami sendiri yg telah kami beli 3 thn lepas dan kini sudah boleh di duduki.. Memang excited coz sejak aku lahir asyik tinggal di kuarters dan selalu berangan-angan nak ada rumah sendiri yg ada gate.. hahaha.. skrg dah hampir menjadi kenyataan. 


Rumah baru kami ni di bawah 2 nama iaitu nama aku n nama ayah.. semuanya terjadi ketika aku bekerja di HSBC bank di mana gaji aku paling minima 3K plus.. so dapat la amik loan.. tapi sekarang ni hanya 1/4 je dari gaji dulu.. huwaa.. rindu nak jadi kaya semula.. hahaha...
Aku bakal meninggalkan kuarters yg telah aku diami selama 18thn nie.. sedih la gak ... tapi gembira pun ada.. excited nak pndh umah baru

No comments:

Post a Comment