Saturday, April 23, 2011

Klon Aku Ke???



Search2 kat google .. saja search my full name.. nak tgk pe yg kuar .. rupanya byk gak info leh cari pasal aku kat google nie.. sedangkan aku jarang sgt guna nama penuh bila join apa2 aktiviti di web or blog... Di facebook pun bukan nama penuh..


Pe yg wat aku terkejut bila search nama aku tu kuar satu profile kat facebook yg menggunakan nama aku.. xcited gak laa coz baru jpa org yg nama sama ngan aku.. nama penuh lak tue .. tapi bila tgk friend list kat situ n profile picture macam org tu dah 'mencuri' nama aku.. profile picture bukan pic betul n friend list semua nya chinese.. tak kan chinese leh pakai nama malay lak kan.. ni mesti kes mencilok nama org nie.. haii.. ingatkan artis je ramai nak nyamar .. aku ni pun ade org nak nyamar.. katakan la org search profile kat facebook pakai nama penuh aku, sah2 kuar profile minah nie..


Kalaupun x de idea nak letak nama, jgn laa cilok nama org.. tapi kalo mmg nama dia .. leh arr accept kan.. harap2 dia reply aku nye msg tue.. nak siasat gak nie...

1 comment: