Sunday, February 6, 2011

My Best Friend Wedding


Hari ini 050211, kwn baik aku ms keja kt HSBC dulu telah selamat bergelar isteri org.. alhamdulillah.. aku merasa sgt gembira kerana akhirnya dia bertemu jodoh... walaupun sebelum ni byk kali kecundang ms bercinta (termasuk lah aku)...
Dlm kul 12 aku bertolak ke Seremban melalui LEKAS highway.. dari Kajang ke Seremban tu, aku turun kat simpang Paroi.. mmg senang sgt nak ke rumah dia dari sini.. dlm kul 12.45 dah smpai.. then sempat tgk Nazira di bilik pengantin .. n then tgk dia bersanding, makan beradap.. n last skali sesi bergmbr.. bersama2 kawan2 ms di HSBC dulu.. dpt jpa Myza, Venu, Lana... juga Syamer n Mia...
Aku sebagai seorg kawan mendoakan semoga Nazirah & suami berbahagia hingga ke akhir hayat... Pas ni doakan aku plak ye..
happy sgt tgk ko happy..

No comments:

Post a Comment