Wednesday, February 16, 2011

Kecewa.. Nyah Kau...

Awal2 tahun 2011 ni dah start sedih.. huhuhu... Ingatkan dah tak mau sedih2 dah tapi nak wat camne kan.. x semestinya pe yg kita rancang tu menjadi kenyataan .. macam aku dan kwn aku tu laa.. ingatkan leh arr hubungan ni berpanjangan .. almaklumlah bkn nye bdk2 lagi.. tapi hati manusia x leh nak dipaksa ...


Baru setahun nak berkenalan2.. mendalami hidup masing2 tapi malangnya semua tak kesampaian .. walaupun sedih tapi aku redha.. dia bukan untukku ... mayb sebagai seorg kawan biasa je dan tak lebih dari tue.. mmg agak terkilan tapi jodoh pertemuan, ajal dan maut di tanganNYA.. kita sebagai hamba hanya mampu berserah...


Awk.. saya doakan awak berbahagia... Saya sayangkan awak tapi saya tak boleh paksa awak untuk menyayangi saya..

No comments:

Post a Comment