Thursday, October 7, 2010

WHy???

Semalam, tgh baring sambil on ym kat BB, tup2 ade dpt ym dari sum1... awalnya tak recognize sbb x familiar ngan nick tu .. so aku pun bertanya n tup2 rupanya salah sorg ex aku.. huhuhu...
Dia just ym aku minta maaf sebab penah melukakan hati aku .. pada aku, aku sudah lama maafkan dia n tak penah simpan dendam kat dia... bila aku risik2 rupanya dia menghidap penyakit.. masih di peringkat awal n skrg ni disahkan batu karang tapi belum dapat disahkan lagi.. terkedu aku seketika.. sebak rasanya..
Bila di fikirkan, tiba2 aku teringat beberapa ex aku sebelum ni yg menghadapi masalah selepas break ngan aku.. isk.. pada aku satu kebetulan tapi bila dah beberapa kali jadi hal begini mula la aku berfikir adakah aku berdaulat ??? Hahahaha.. sapa2 yg melukakan hati aku pasti akan di timpa bencana.. isk khurafat tul percaya benda2 macam tu.. tapi ..tahla.. hanya ALLAH yang tau...
Antara contohnya..
1. A kena kanser paru2 tapi aku tak tau pe jadi pada dia skrg
2. Ibu B meninggal akibat kanser
3. Anak C lahir tak cukup bulan n menghadapi masalah pernafasan
4. D sakit tapi aku tak tau sakit pe sbb dia tak nak aku tau
5. Yang terbaru E sakit dalam perut
Semua kejadian berlaku selepas mereka berlima tue break ngan aku ... Risau gak nie sampai tak leh tdo smlm.. Harap2 semua tu kebetulan ...

1 comment: