Monday, October 11, 2010

Malam Kenduri



Selepas check in, berehat jap kat hotel.. then kuar g town Taiping, nak cari hadiah tuk my friends wedding esoknye.. bawa si comel tu tapi smpai kat town je dia tdo.. terpaksa laa aku tggu dalam keta je .. dkt sejam gak laa mama n ayah g cari hadiah..

Si comel yg baru terjaga


Then balik ke hotel semula, dinner, pastu baru la ke rumah Pak Cak aku balik.. sebenarnya kami meminjam si comel tu kejap sbb nak bg mama dia sng wat keja kat umah.. nasib la si comel ni tak meragam n senang sgt nak jaga.. Kat umah Pak Cak malam tu lak di hidangkan yong tau foo .. mmg aku idam2 kan... so mkn la sepuasnya.. hehehe

adik aku menikmati yong tau foo


sesi mengilatkan buah-buahan

Pas maghrib baru la ke rumah Pak Cak.. malam ni kami sibuk uruskan cenderamata n pakai kan inai tuk pengantin... dalam kul 2pagi baru la kami balik ke hotel..

aku lak menggulung tikar2 kecil ni tuk diikat

1 comment:

  1. elok lak tu budak kecik tu diammm aje kan.. kalo mcm tu, senang parents dia nak bawak kemana2 kan..

    ReplyDelete