Wednesday, October 13, 2010

Kenduri ke 2 101010


bersma pengantin


Selepas selesai majlis pernikahan cousin aku, terus rush ke majlis perkahwinan kawan lama aku kat dewan Majlis Perbandaran Taiping...

kwn lama

Tgk kad kiriman dia, (tgk kat sini) dah tau mesti grand majlis tue.. dah mmg seperti yg dijangkakan.. mmg grand sgt.. dewan di hiasi dengan bunga2 fresh n mmg hiasan yang menarik n sesuai sekali ...


suka sgt bunga nie

Aku sampai kat dewan dalam kul 2 n pengantin tgh bersanding.. n mmg target time tu coz sng nak jpa .. sebenarnya ayah aku n ayah dia saling mengenali coz sebelum ni kami penah tinggal di Taiping selama 11 thn.. then barulah transfer ke Kajang sehinggalah sekarang.. lebih kurang 17thn dah kat sini...

makan time

Aku tak sangka dia masih mengenali aku .. last aku berjumpa lebih 10thn lps.. dia mmg tak byk berubah n sng nak di kenali.. selesai makan n bergambar barula kami bergerak pulang ke rumah Pak Cak..



cenderahati dari pengantin.. yg special himpunan doa nie

No comments:

Post a Comment