Thursday, September 9, 2010

Nephew...



Tanggal 090910 bersamaan 30 Ramadhan 1431H, jam 12.16am.. lahirlah zuriat yg di nanti2 kan... anak buah sulung n juga cucu sulung dalam keluarga aku..




Adik ipar aku selamat melahirkan baby boy kat Kajang Plaza Medical Centre. Masuk wad dlm kul 8 mlm selepas berbuka, tapi bukaan baru 2 cm.. so lpk2 dulu.. pas beberapa jam, adik ipar ku di induce, masa tu baru la rasa sakitnya.. kecian tengok dia menahan kesakitan sampai menangis.. baru la aku terasa betapa sukarnya seorg ibu berjuang untuk melahirkan.. Takut gak aku sebenarnya.. rasa macam aku lak yg sakit.. hehehe...




Tapi alhamdulillah... proses bersalin cepat.. dalam 15minit selepas masuk ke labour room., adik ipar selamat melahirkan.. terharu rasanya.. baby yg di tunggu2 akhirnya muncul jua...

2 comments: