Sunday, September 26, 2010

ANTI???


Jumaat merupakan hari yg paling malang n wat mood aku swing .. dari pagi sampai laa balik keja.. gara-gara mslh sekeliling.. hmmm...

Masa pg.. kul 7.35 aku sampai ofis.. selalunya tak de masalah ngan parking.. tapi ari tu tuptup tmpt yang aku parking hari-hari kena bayar lak hari nie.. isk tension nie. RM5 lak tu.. mmg la tak mahal mana tapi kalo sebulan dah bape kan.. isk.. terpaksa la aku cari parking free n block keta orang.. then lepak dalam keta dekat kul 7.55 sebab nak make sure parking tu safe... spoil mood betul...

Then kat ofis satu hal lak.. mcm biasa tak de keja nak wat.. then kena wat keja dua kali.. check balik semua keja yang dah siap sebelum nie.. bengang gak sebenarnya... then di arahkan setiap orang siapkan 9 kotak .. group aku mmg agak bising n suka main games tapi bila time keja cepat siap n keja tak de yg salah.. kami check ngan teliti n zero error.. tapi malangnya ada gak yg anti..

Bayangkan la lagi 15minit nak balik.. group kami yg terdiri dari 7 ahli.. telah di arahkan utk check kotak sorang satu.. selalu nya memakan masa lebih dari 30minit.. so terpksa la kami settlekan keja2 tersebut sedangkan yg lain sudah balik.. mmg kami semua merungut2 dan tak berpuas hati dengan kejadian tersebut tapi disebabkan kami hanya pekerja bawahan.. terpaksa la ikut..

No comments:

Post a Comment