Tuesday, July 27, 2010

Putrajaya - Akhirnya Aku Jejaki .. (drive sendiri)

Sabtu lps as usual kena masuk ofis.. keja lum siap.. Isnin dah nak submit. Then pk punya pk.. rasa cam mls lak.. so aku sms kat boss.. sms tu bunyi macamni...

" Salam, pagi ni saya tak masuk office. Nak g dating.. bosan la hari-hari dating ngan boss.. Kalau sempat sy datang office malam nnt"

Then boss balas

"Ok, selamat dating"

Hahaha kelakar bila aku baca msg dari boss tue..

So, aku pun meneruskan agenda.. Tggu dia datang dulu then amik kat KTM Komuter Kajang.. Pastu baru teruskan perjalanan ke Putrajaya. Ni la first time drive ke sana.. main redah jek... lagipun tak jauh dari umah aku... tak sampai 30minit dah sampai.. pusing-pusing cari Alamanda.. First thing kena g booking tiket dulu... Mula-mula macam nak tengok Sorcerers Apprentice .. tapi tiket full.. so tukar plan tgk Twilight Saga - Eclipse je.. leh tahan je cite nie.. Habis tengok wayang, terus g makan.. fav place.. KFC.. order punya la byk n tak habis.. so tapau bw balik jerk.. Seharian spent time dengan dia memang best n hepi sangat2..

2 comments:

  1. wah dah mula dating2...! ;P moga berkelakan kali ni yek! ;P pssttt tunjuk la gambo... ;P

    ReplyDelete
  2. sempoi gile boss.. mana cerita driver sendiri g putrajaya??

    ReplyDelete