Friday, July 16, 2010

Minyak Oh Minyak

Harga minyak naik lagi 5 sen..huhuhu.. parah laa.. dah laa aku skrg ni guna kereta.. nak isi minyak .. tup-tup harga minyak naik plak.. masalah nie.. mau kopak duit.. Dulu aku rajin ulang-alik dari ofis ke rumah tapi sekarang ni tak de la.. nak jimat so .. lepak je kat office walaupun aku nak jumpa para pembanci selalunya selepas kul 6.. tapi tak pela.. yang penting keja siap.. ok la kan... cite pasal minyak ni teringat kes beberapa hari lepas.. masa tu first time aku isi minyak sendiri.. terkial-kial la.. malu pun ada sampaikan cashier announce pakai pembesar suara suruh pam attendance tolong aku.. huhuhu.. malu nye aku masa tue.. tapi wat bodoh je.. dah bila nak isi minyak, minyak tak kuar-kuar.. sekali lagi pam attendent tu tolong.. tersenyum-senyum dah mamat tu kat aku.. hahaha.. kelakar tul .. malu laie laa..

2 comments:

  1. cuba ko citer kat aku apasal minyak tu tak kuar

    huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. aku pun tak tau.. salah masuk ke ape tah..

    ReplyDelete