Saturday, July 3, 2010

Dua Kali Keja....


Last week hari Khamis, dapat call dari KWSP suruh datang ke ofis n bw surat tawaran sebab ade problem ngan aku nya surat tawaran... dah berpenat pergi.. still x leh solve.. so dia minta aku dapatkan salinan surat tawaran dari PTPTN dengan ctc then baru leh approve.. Balik je trs check web n kena lak byr RM90 tuk dptkan salinan tue.. isk.. macam-macam hal..


Pas seminggu barula aku rasa nak apply balik tapi kali ni tuk aku nye degree lak.. malas la nak request salinan tu n kena lak kuar kan RM90 tue... baik apply lain.. tah laa.. bape lama lak aku nak dapat surat pengesahan baki tue.. dulu dkt sbln.. kali ni tak tau laa.. isk bila la nak settle nie...

3 comments:

  1. zairie
    byk buang masa je... huhuhu

    Wanie
    Ni gara-gara org PTPTN wat amendment kat perjanjian tp x disahkan...

    ReplyDelete