Friday, July 2, 2010

Dah tak macho lagi..


Hari ketiga aku drive sendiri.. dari pagi ade je prob...


1. Masa reverse nak kuar umah tayar lagi sikit je nak masuk longkang


2. Pastu di sebabkan hari ni masuk keja lewat.. bila sampai je parking full.. terpaksa block keta org.. sori.. x de niat .. tapi nak kuar balik sempit.. i takut...


3. Masa nak balik.. keta parking rapat sebelah keta aku.. wat aku susah nak kuar.. sampai nak masuk dlm keta terpaksa guna pintu kiri..


4. Huwaa... paling malang.. bila sampai umah tengok keta ade calar.. dalam lak tue.. tak tau laa kena kat mana.. setahu aku x de lak aku langgar pape..


Kan dah tak macho lagi keta aku.. ade dua garisan calar.. sedih nye...

2 comments:

  1. tu laa.. nak try polish .. hahaha.. aku pun x tau cmne leh kena tue..

    ReplyDelete