Saturday, June 19, 2010

Webcam Plzz....

Asal aku on je ym, ade je makhluk-makhluk yang tak di kenali ajak berwebcam.. isk lemas la aku.. aku ni mmg x suka berwebcam-webcam nie..
Pastu mula la cakap aku ni sombong la, tipu la .. sebab cara aku elakkan diri ialah dengan mengatakan aku x de webcam.. hahahaha... tu aku boleh terima lagi.. tapi bila orang-orang yang aku percaya cakap aku ni penipu mula la angin ribut taufan melanda.. sori la ye.. aku mmg tak minat nak berwebcam ni.. bosan n terbatas pergerakan sebab orang dok tengok je pe yang kita wat.. n nmpk muka aku yg mcm nak tdo kat webcam.. malu tu...
p/s: Mariam Ogawa... tak mau ke berwebcam ngan ii.. hahahaha...

4 comments:

  1. sokong!..
    klau on ym kasi invi je..
    hihihi

    ReplyDelete
  2. arief
    kalo suka x pe.. hehehe

    cengkerangcipot
    itu la yg selalunya.. kwn2 yg biasa tau laa wpun invi tapi ade

    ReplyDelete
  3. ai will bebehhhh

    tp kul 12malam ke atas

    wakakakka

    ReplyDelete