Friday, June 11, 2010

Settle Akhirnya :)

At last hari ni pas temankan mama ke Hospital Serdang wat fisioterapi, ayah hantar kami berdua ke KWSP cawangan Kajang...

no giliran aku


Sampai sana terus je bagi dorg check borang aku, semua completed, so x de masalah. Amik nombor n tunggu giliran.. Memang cepat kerja dorang walaupun masa tu ramai. So x perlu tunggu lama..


borang pengesahan penerimaan

Sampai giliran aku, submit borang, copy diploma, surat dari PTPTN and copy ic, then check balance kat akaun 2, so decide kuarkan semua kat akaun 2 tu and settlekan PTPTN.. tapi x banyak mana pun sebab sebelum ni just keja 2 thn je.. tapi x kisahla.. AKu x PTPTN blacklist aku.. hahaha..
.

Balik singgah beli ari kelapa.. lega dapat minum tengah2 panas cmni... murah je RM2.50 sebiji..

No comments:

Post a Comment