Tuesday, June 15, 2010

Semenyih Here I come...

Tadi pas discuss ngan my P.D psl nak tkr area bancian.. n member yg nak tkr tue, at last dapat.. alhmadullillah.. dkt skit dr umah aku.. leh lpk2 kat umah... kalo ade prob br g site.. hahahaha....


yg merah kwsan baru.. yg hitam kwsn asal


Ye la.. kalo ke beranang yang aku tak tau mana hala tuju mati la aku.. pastu dah la kena drive... (risau gak nie.. dah la aku x reti drive, ni kena nekad je la demi keja...)


Hari kedua ni wat otak aku makin tepu.. makin byk info, makin pening kepala.. actually sume tu keja pembanci bkn aku tapi aku kena tau coz next week kena wat taklimat lak tuk pembanci.. takut.. nye.. nak jd leader yang aku sendiri tak reti... hahaha...


Pastu nak cari pembanci lagi.. isk camne nak cari nie.. ade tak sesape yang tak de keja tu jom la join... ni tuk daerah hulu langat... kalo ade yang berminat.. tugas ni start 6Julai hingga 22Ogos.. sesape minat leh contact no nie


Jabatan Perangkaan Malaysia (cawangan Kajang) . No tel 03-87343137 or 03-87343116.

Jawatan Pembanci gaji sehari RM32.++

ITKA RM13

COLA RM7

Jumlah lebih kurang 51.++ ..


Lebih kurang la kalo tak silap aku... sape berminat sila la contact no di atas.. memang nak pakai ramai nie...

No comments:

Post a Comment