Thursday, June 10, 2010

Memang Suka Wat Tag.. ♥


Award ini beri oleh Wanie dengan alasan aku suka wat tag..


Write 5 interesting facts about the person who gave you this award

Kenal dari VF, pastu baru tau dia junior aku kat sekolah n IPTA

She the one yang selalu komen kat blog aku ketika blog aku blum ramai yg tau


Gila-gila & sporting habis

Orang pertama yang invite aku jadi pengapit dia .. hahaha

Cepat mesra n friendly.. (kipas habis)




Jot down 10 interesting facts about yourself or your hobbies.



I'm single & available.. (hahahaha)

Malas nak bekerja walaupun dah tua

Dah tua tapi perangai childish...
Luv cats so much

Friendship is everyting for me

Obses wif PINK - dari zaman sekolah barang2 aku warna pink

Luv Shopping.. kalo shopping x ingat dunia.. so x leh bw duit byk2

Suka beli baju tapi jarang pakai.. simpan je kat dlm almari

Bila orang tanya bila nak kawin, jawapan selamat aku... aku x nak kawin
Suka menghabiskan ms dalam bilik sebab bilik aku best.. ade tv, astro, dvd, radio, aircond, laptop aku and plg penting my room is pink.. hahaha..


Pick your 10 most deserving receipients and describe them
Hmm.. anyone yang sudi nak amik award n jwb tag.. silakan.. hehehe

No comments:

Post a Comment