Saturday, June 12, 2010

Kajang -> Bukit Jalil ->USJ -> Putrajaya -> Kajang

Jauh Perjalanan Luas Pandangan.. itu la terjadi hari ini.. hehehehe.. Pas hantar sepupu kat Terminal Bas Bukit Jalil, kami (aku, mama & ayah) meneruskan perjalanan ke USJ 18...
Klinik di USJ 9- hanya satu je vaksin yg tinggal
USJ tu actually rumah Mak Su aku iaitu adik mama aku, singgah jap je coz nak suruh anak dia antar kami ke klinik berhampiran.. Tujuan ke klinik sebab nak amik suntikan Influenza - khas tuk flu bagi mama. Nape jauh sgt kan nak dapatkan suntikan tue.. sebenarnya seluruh area Kajang, suntikan tuk dah x available lagi n kena tggu 6 bulan lagi.. kat KL pun kebanyakkan tempat yang mama call sume x de stok kecuali tuk staff. Sebab tu la merantau jauh ke sana. Kos suntikan tu RM60 - mama di nasihatkan oleh Pakar tu dapatkan suntikan tu 6 bln sekali.
ni la vaksin tersebut
Then lepas je selesai, kami pun berangkat. Actually x rancang pun nak ke Putrajaya tapi di sebabkan salah masuk highway so sampai la kat situ.. Jalan-jalan cari makan.. Nak ke alamanda tapi malangnya lalu je la coz x dpt cari parking.. Keta ayah aku (avanza yang ade carrier kat atas) susah skit nak parking. Kalo yang ade limit 2m memang x leh masuk. Disebabkan x de parking so teruskan la perjalanan. So x dapat la jalan-jalan kat alamanda.


Sampai je Kajang terus cari kedai makan coz lapar bangat. SInggah kat area Sungai Ramal. Aku just order mihun goreng dengan teh ais.. Memang kenyang la walaupun x berapa sedap...

No comments:

Post a Comment