Thursday, June 3, 2010

Gimme Food on Flights



Melancong merupakan salah satu aktiviti yang amat saya gemari. Jika ke destinasi yang jauh, pastinya kapal terbang menjadi pilihan. Tetapi setakat ini, belum penah saya di hidangkan dengan makanan-makanan yang betul-betul sesuai dengan selera saya.




Andai di beri peluang untuk memilih, pastinya saya memilih hidangan seperti pizza dan kek untuk di jamu ketika di dalam penerbangan. Pelbagai jenis pizza seperti yang penah saya nikmati di Pizza Hut dan juga jenis kek yang terdapat di Secret Recipe's pastinya memenuhi selera saya.


Kedua-dua makanan tersebut pastinya menjadi pilihan jika di hidangkan kerana selain kesedapan dan harga yang berpatutan yang akan saya titikberatkan, tapi kedua-dua makanan ni pasti mengeyangkan walapun bukan makanan yang berat.

Bestnya kalau dapat menikmati pizza sebagai main course and kek sebagai pencuci mulut..

That all about my imagination, jom layan Episodes 43-46 of Project Alpha Season 2





















Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Never go hungry while flying with MAS!

No comments:

Post a Comment