Tuesday, May 25, 2010

VICTORIA SECRET



Petang semalam seperti yang di schedule, sampai la barang-barang yang di tunggu. Nasib kali ni UPS (courier service) x sesat n sampai tepat pada masanya.

Wah xcited nye kali ni. Alhamdullillah size sume nye ngam ngan aku, x la mcm dulu tu asyik fit jek.. malu tul pakai baju fit2 ni. Then cepat2 email dia bagitau dah received barang-barang ni.. cepat je dpt reply, then dia suruh aku order lagi mana2 baju yg aku nak, wah.. beruntungnye.. tapi aku x la excited sgt nak order.. Berpada-pada la kan. Bersyukur la ade org yang sudi menderma duit untuk aku bersenang lenang.. wah...


katalog

baju 1



Klik web ni tuk tengok barang-barang - VICTORIA SECRET. Ade tiga helai sumenya and ngam sumenya.. Kain cotton n selesa di pakai. Siap antar katalog lagi kalo ade nak order tambahan. Tapi kalo diikutkan aku memang x mampu la nak beli barang-barang nie.. sebab kalo dah di convertkan ke RM dah jadi mahal sangat.
cardigan

dress - plg suka sbb pink

No comments:

Post a Comment