Saturday, May 22, 2010

Shopping Online


Dua hari lepas, mystery guy call, ajak ym, so ..ok la .. dah x wat pape.. then aku pun bgtau la kat dia yg baju yg dia order, aku dah receive, tup2 dia bagi link lagi.. dia suruh aku pilih lagi baju mane yang aku nak, dia orderkan..


Isk .. curious aku psl dia x settle2 lagi.. tp dia berhabisan duit kat aku, wat aku suspen jek.. tapi macam mane eh.. kalo aku x pilih pun baju tu, dia akan pilihkan and akan bg aku reference number after dia wat payment.


Kali ni dia order dr VICTORIA SECRET . Klik sini tuk ke websitenye --->>KLIK. Memang mcm2 barang kat situ and murah2 tapi bila convertkan pada RM jadi mahal.. At last dia belikan aku dress, cardigan and tank top. Aku byk kali menolak, lagipun aku x kenal dia n x penah jumpa dia tapi dia tetap nak belikan. So aku terima je la walaupun ni dah dekat 4 kali dia belikan baju untuk aku... dalam perkiraan aku, lebih kurang RM1K plus dah dia habiskan kat aku.. isk risau nie..

4 comments:

  1. org mane?gmba pn xpna tgk ke?huhuhu (kepoci tol) haha

    ReplyDelete
  2. Wanie.. aah.. bertuahnye kenal dia.. heheh


    ravishing .. org kL, pnh tgk kat webcam jek

    ReplyDelete
  3. Wanie.. aah.. bertuahnye kenal dia.. heheh


    ravishing .. org kL, pnh tgk kat webcam jek

    ReplyDelete