Wednesday, May 5, 2010

Selamat Hari Tua...



Hahaha.. sudah tua rupanya aku ni.. tp x sedar2 lagi..

Tgh2 mlm bl my mum balik keja .. dia pggl aku ke bwh.. ingatkan nape .. dia leh lak wat joke mlm2 buta nie.. ade ke dia kata ade org nak meminang aku sabtu nie.. isk .. risau nie.. tiba2 jek.. Mcm2 arr dorg gelakkan aku.. my mum, ayah, adik, adik lelaki n adik ipar n juga adik sepupu.. tak ketinggalan bibik aku..




ni la isi paper bag tersebut




Saja je dorg sume kenakan aku .. isk isk isk.. then my mum bg one paper bag.. ade lak dia kata cincin merisik.. dup dap dup dap jantung aku.. rupenya gift tuk birthday aku.. hahaha... aku dikenakan rupanya.. tak patut tul

cam tau2 je aku ngah admire kat watch.. at last dpt watch.. thanks all. luv u all so much..





p/s Hepi Birthday gak tuk Farid Kamil... hehehe.. sama birthdate.. tahun je lain



No comments:

Post a Comment