Thursday, May 27, 2010

Lega...


Lama x attend interview, pg tadi first seleps 3 bln.. Takut gak, x de wat revision pape pun coz x de idea pe yg akan di tanya tapi alhamdullillah semuanya ok.




Kuar umah kul 7pg then singgah and breakfast kat KFC, mama amik set bubur n aku lak set burger. First time breakfast kat sini and boleh tahan gak laa breakfast ni and harga pun berpatutan. Dlm kul 8.15 trs gerak n jalan ke tempat interview.


Baru tau kat sini pun ade Jabatan Perangkaan. Bila naik je, rupenya ni hari terakhir. Takut tengok borang-borang yang tersusun. Ramai sangat. Ingatkan mesti lama interview tu, tp kejap je. First thing, borang aku x de coz aku pos ke Shah Alam. So kena isi balik. Nasib la aku ade pic and sijil salinan dlm folder aku. So x de la problem. Ade gak candidate lain yg sama hal ngan aku.


Pas isi, terus masuk bilik interview. Ade 4 panel and aku panel ke 2. Dlm bilik ade 2 panel and di soal.. Tak sampai 10 minit, interview selesai and aku pun pulang ke rumah.. Kul 9 pg aku dh sampai rumah.. Cepat and pantas.

1 comment: