Saturday, May 15, 2010

Karnival Kerjaya & Keusahawanan Graduan 2010 K3G


sticker tuk masuk


Pagi-pagi tadi memang malas nak kuar. Tah la.. semangat x de.. actually nak pegi ngan sum1 tp at last tak jadi. Jadi aku just pegi sorang2

Kuar dlm kul 10 lebih.. pegi melawat adik dulu and then ikut parent g Ampang.. stop kat Ampang Point and amik bus trs ke Kota Raya.. dlm kul 12.20 sampai kat sana.. Jalan2 dulu.. then teringat nak makan nasi beriani lorong.. favourite tue.. so tapau je laa.. at last dpt mkn.. Sementara nak tggu member abis keja kul 2, so aku jln2 dulu kat CM.. cari gak location Aidsaware.. pegi tengok kejap n then turun balik.. Jalan-jalan kat CM, beli hot & roll.. Then dapat call dr member aku.. Jpa dia jap.. pastu aku teruskan perjalanan ke destinasi aku .. ke PWTC.
booth paling byk crowd, siap ngan audition untuk jadi dj n pengacara.

antara brochure, free gift yg di berikan

Location nye jauh dr PWTC. Penat juga la aku berjalan di tengah2 panas. Nasib la tak ramai orang kat sana.. Senang nak survey.. Masa mula-mula sampai kena ade registration dulu.. then br jln2 kat situ.. pegi booth2 company.. kat tempat yang aku berminat je aku bagi resume.. tapi majoriti nak cari graduan IT and Engineering.. isk.. ssh tul.. kalo bank2 nak cari bahagian sales and marketing lak .. coz nak promote insurance... tak pe lah.. at least dah try nak cari keja.. :D

1 comment: