Thursday, May 6, 2010

HospitaL lagi..

Aku n Hospital Serdang dah bagai isi ngan kuku. tp bukan aku yg sakit tp peneman mama yg selalu kena check up.. Sebulan 2 - 3 kali gak laa kena ke sana...

breakfast pg td

Hari ni mama kena wat fisioterapi, ..Sebelum tu kami breakfast dulu.. kali ni aku breakfast ala western... sedapnye.. Appointment kul 10.20 tp kul 9 pagi dah masuk. Aku yg mengantuk just tunggu di luar.. punya la lama aku menunggu... sampai tersengguk-sengguk kat luar.. nak membaca novel as usual pun x leh.. pedih mata...


unit fisioterapi

Dalam kul 11, mama kuar.. ingatkan dah abis tp ade lagi.. kali ni wat hydrotheraphy. Tempat ni sume berunsur air.. Ade swimming pool yg besar.. tp speacial.. ade platform.. bila kita duduk di atas platform baru la platform tu bergerak ke bawah and kita akan di rendam di dalam air.. br first time ni tengok.. cam teruja sekejap...



ni la pool yg best tu...


Dlm kul 12 baru la settle sume.. beli lauk kat cafe and then tggu ayah jemput.. sempat la borak2 ngan mama sambil makan udang goreng.. hehehe...


doc pelatih tengah bagi intructions pada mama

hydroteraphy untuk tangan

1 comment:

  1. breakfast ko aku boleh buat 3kali breakfast huhuhu larat betul makan bebanyak pepagi

    ReplyDelete