Thursday, May 20, 2010

Football=Adidas?

Kenapa bola sepak dan adidas macam isi dengan kuku??? Macam yang kita semua tahu, adidas adalah satu jenama yang tidak perlu diperkenalkan lagi kerana adidas memang sinonim dengan sukan.


Masa kini, banyak barang-barang keluaran adidas yang boleh di gunakan ketika bermain bola sepak dan ini membuatkan adidas merupakan barangan sukan pilihan atlit-atlit sukan. antara barangan keluaran adidas sesuai untuk pemain bola sepak antaranya jersey, seluar, kasut bola, stokin dan macam-macam lagi. Adidas juga kerap menjadi penaja bagi pertandingan-pertandingan sukan tanahair terutamanya bola sepak.


Selain itu, Adidas juga sudah mempunyai rangkaian mandian, pewangi, bedak, deoderan iaitu rangkaian Adidas Action 3 dimana dapat membuatkan para pengguna terutama nya pemain bola sepak lebih segar dan wangi.


Oleh itu bola sepak dan adidas memang saling memerlukan dan berhubungkait.


Jom layan Project Alpha 2 - Episod 29 - 32



















Project Alpha is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. The Project Alpha bloggers will be at the Adidas Pure Game Ole KO event on Friday (May 21), from 7.30pm-8.30pm. Catch them in action!

No comments:

Post a Comment