Thursday, April 22, 2010

Jalan2

Hr ni g Seremban n jpa my fren Nazirah ms keja kat hsbc .. pg2 dh kuar umah. Then dlm kul 8.30pg dah smpai.. hehehe. .tetamu di awal pg.. breakfast ns lemak kat umah dia
First thing g Econsave coz my fren nak bli brg2 utk wat makaroni.. then blik ke rumah .. n my fren ni mula memasak n aku melayan kucing2 nye.. comel2 sgt..



tiga ekor kucing kat umah kwn aku.. yg atas tu la ibu kepada yg bwh,... n ibu kucing tu asalnya kucing aku yg di berikan kepada dia


Selesai memasak ikut kwn aku kuar lg .. now amik ayahnya br selesai dialisis.. aku ni sekadar penyibuk je.. smbl2 tu kami berborak skan. .maklumlah dh lama x jpa...

Selesai je lunch kami kuar dr umah.. nak g shopping.. actually aku x shopping pun tp kwn aku.. so just temankan dia n berborak lg..mcm2 yg kami cerita..

Temankan kwn aku ni membeli belah smbl aku menjamu mata.. nak bli brg tp br je pas shopping ngan mama last week .. so x de pape lg brg nak bli.. so just temankan

pic atas, rmbt sblm dicuci.. n pic bwh ni slps dicuci dah diblow..

Then .. selesai je membeli belah.. kami ke salun plak.. kwn aku ni nak wat hair treatment. .aku just nak nyibuk.. tp kwn aku yg baik hati nie blanje aku .. so aku pun cuci la rmbt..

Mmg enjoy sgt hr ni wpun just ber2 jek.. dlm perjalanan, kwn aku smpt menunjukkan kubur arwah Achik Spin.. .. dpt la aku tgk tmpt arwah di semadikan

No comments:

Post a Comment