Friday, March 26, 2010

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010




Jumaat lps, 19 Mac 2010, aku n adik meluangkan masa ke Pesta Buku Antarabangsa di PWTC. Hari ni merupakan hari pembukaan.




Awalnya aku merancang nak breakfast ngan kwn aku di CM tp akibat terlewat so tpksa laa jpa di bwh ofis lama je.. tu pun sekjp je x smpai 10min... tak pe laa .. aslkan dapat jpa..

Then, kami breakfast ber2.. mkn mkanan fav aku yg dah lm x mkn.. hehehe.. termakbul gak niat aku nak breakfast kat sana.. dlm kul 9.30 pg br la bertolak ke PWTC. Ingatkan hari Jumaat x la ramai org n br first day, tp hai .. tetapla ramai nye org.. pnt tul.. berhimpit.. tp x ksh laa .. asalkan aku dpt membeli novel2 idaman aku tue.. hbs beratus gak laa.. hahahaha...







Penat membeli, dlm kul 2.30 ptg, bergerak meninggalkan PWTC, singgah mkn kat The Mall... teringin nak mkn pizza, so kami pun ke Pizza Hut.. ramai gak org kat sini.. hmm.. terpksa laa menunggu giliran.. dlm 20min br dpt duduk.. kali ni mkn pizza keluaran terbaru.. tah pe nama pizza ni x ingat lak.. huhuhu.. tp mmg best... nyumm... nyummm!!!




2 comments:

  1. Dah lamer tak p pesta buku.. mesti best kan!

    ReplyDelete
  2. aah.. mmg best.. sume buku2 or majalah mmg murah2..

    ReplyDelete