Friday, April 3, 2009

Dah April...

Sedar x sedar skang ni dah msk bln April.. cptnye ms berlalu... bln April ni x de sgt plan nak wat.. just 4 n 5 April ni de cuti2 ngan member kat Genting.. booking dah lm since February laie.. so decide nak pegi laa..
2 April .. ari ke2 bln April.. yg bestnya dpt blik awal.. dah 2 hr berturut2 aku dibenarkan blik awal.. bestnye... mlm tu ngah on9 tup2 bibik pggl coz ade org nak jpa.. hmm.. suspen gak mulanya.. rupenya kwan lama aku since primary laie.. nama dia Syikin.. rupenya dia dah nak kawin.. sbb tu laa dia sampai di rumah aku .. nak hntr undangan.. majlis nya pd 2 Mei ni.. ramai gak member yg kawin tarikh tue.. tp malangnya aku x dpt nak attend coz vacation ngan officemate yg dah diplan since February dah tggu ms je nak sampai.. tp aku mta famili aku wakilkan.. laiepun majlis nye di kwsan tmpt tggl aku jek.. so x de mslh aarr..

No comments:

Post a Comment