Saturday, November 22, 2008

Cite Minggu Ini..

Mggu ni jln spt biasa... cuma selasa lps aku ade jpa sorg member chat.. kebetulan dia bercuti.. lps keja dlm kul 7 aku pun jpa laa dia kejap.. his nice guy n hensem too.. tp aku agak segan bl berjln dgn dia coz dia terlalu sempurna..


Spnjg mggu ni asyik balik keja lmbt jer.. maklum lah--deliquency tak bgs .. hr2 kena stay sampai kul 8.. mmg laa pnt tp nak wat mcm mn .. dah keja la katakan.. mmg membosankan... ..hmmm..


Jumaat aku cuti... n seperti dirancangkan aku mula mengecat bilik aku .. mmg seharian pnt sakan.. at last mlm tu tgn aku skt2 sampai tak tertahan.. at last g klinik n amik ubat n kena satu injection.. tp sampai hr ni still skt laie.. tah laa .. nape.. tangan aku mmg membengkak skrg nie..



Tp pg Jumaat tu kami dikejutkan dgn kedatangan seekor ular di hadapan rumah aku.. wpun kecil tp mmg jenis ular berbisa.. masuk kali ni dah 2 kali ular dtg ke rumah aku.. risau gak aku di buatnye.. nsb laa adik aku terperasan ngan kedtgn ular tue.. kalo tak.. tak tau laa..

No comments:

Post a Comment