Monday, September 15, 2008

Kisah Puasa..

Mggu pertama puasa aku dmm trk.. skt tekak... sampai kena g klinik arr.. ..Second day puasa iaitu hari Selasa 2 Sept. , aku demam trk .. tp tpksa gak g ofis coz aku tpksa nak kejar collection... dlm keadaan yg tak sht n skt tekak n juga berpuasa aku gagahkan juga.. dah arr queue byk n hr tu berbuka kat ofis jek.. aku mmg tak de selera langsung bl berbka.. just bli sandwich tp sekeping pun tak hbs.. hr tu blik mmg dah lewat .. lbh kurang kul 830.. huhuhu... kecian kat aku.. sampai Kajang.. trs my mum bw g klinik kat sg Jelok tue... tp tak ade laa aku amik mc... still nak continue keja...
Rabu.. still tak sht... tp wat gak keja.. hr ni blik awal skit dr smlm... alhamdullillah.. wpun skt aku ttp dpt berpuasa... kwn2 ramai yg bg support bl tgk aku dah mcm tak bermaya.. ikutkan hati mmg nak mc tp di sbbkan Khamis n Jumaat aku kena g course yg akan mengakibatkan collection aku trk... so keja gak laa... huhuhuhu..
Seperti yg ditetapkan Khamis n Jumaat aku kena hadirkan diri ke Collection Skills course.. ms ni dah sihat skit tp suara mkin trk.. tak keluar langsung.. just g course tp tak take part sgt sbb tak leh nak ckp..
Ni laa pengalaman awal berpuasa tahun ni yg mmg trk dugaan nye.. tp alhamdullillah aku still dpt berpuasa..

No comments:

Post a Comment