Saturday, March 8, 2008

UNDI...



time aku kuar rumah tuk ngundi



Sabtu pg.. dlm kul 8 mak aku dh kejutkan suh bgn g mengundi.. mmg teruja sgt sbb first time.. aku ngan ayah aku mengundi kat SK Sri Jelok Kajang tuk Parlimen Hulu Langat n DUN Semenyih.. mak aku lak tak tkr tmpt mengundi so x dpt laa nak mengundi.. huhuhu...



calon yg bertanding

Best gak tgk keadaan kat tmpt mengundi tue.. wpun berlainan parti.. tp msg2 leh bersembang2 n bergurau senda.. maklumlah.. UNDI tu rahsia .. so x de sape pun tau kita mengundi calon yg mane satu kan ..



tmpt aku ngundi

keadaan tmpt mengundi

Sampai kat sana aku dpt saluran 6 n ayah aku saluran 2.. aku just amik ms tak sampai 5 min pun .. tp kat saluran 2 ayah aku terpaksa menunggu hmpr sejam tuk sampai giliran.. sementara nak menunggu ayah aku selesai mengundi .. aku lpk dlm keta .. siap tgk CD laie.. hehehe...

No comments:

Post a Comment