Sunday, March 23, 2008

Cuti...

Best nya dpt cuti ... khamis cuti Maulidur Rasul.. Jumaat lak aku annual leave.. pd asalnya aku amik cuti Jumaat tu coz nak g Tganu tp at last tak jd lak coz sepupu aku ade hal.. so ingat nak berehat la kat umah.. at last... bf aku lak nak dtg kL .. so sepanjg cuti tu asyik kuar ngan dia je la...

Rabu ...

ingt kan dpt laa blik awal.. tp at last kul 7 lbh gak laa br dpt blik.. bosan tul.. mlm tu dpt sms dr dia.. dia inform nek bus kul 9 n akan sampai kL dlm kul 4.30pg.. alamak.. mls nya nak bgn awal g jemput dia.. so mlm tu aku pun tdo laaa awal..


Khamis...

dlm kul 6.30pg dpt sms dr dia.. kali ni bus dia stop kat shah alam coz tkt ke kL dah hbs.. dia ty aku camne nak g ke kL... puas laa aku ajar dia tp dia tak tau gak.. at last dia call member dia yg dok kat Pandan Jaya n suruh amik dia.. so dpt laa aku smbg tdo blik.. janji nak meet dlm kul 11.30. .. aku pun bersiap laa.. tp aku gak yg lmbt.. dlm kul 12.30 br kuar umah.. dkt 2 jam gak laa dia kena tggu aku.. hahaha.. dlm kul 2lbh br aku smpai kat CM.. then dia check in and we all pun brpk nak kemana.. at last tak de tmpt lain dah nak di tuju.. decide g TImes Square... kat sana.. first of all g blik tkt wyg.. n tgk cite Duyung.. aku x bape setuju sbb dah tau cite tu tak best.. tp dia nak tgk gak .. so tgk laa cite yg memboringkan tue.. sblm tue.. kami g mkn dulu kat Hartz Chicken Buffet.. sorg kena RM20.90. tp berbaloi coz byk pilihan sampai x larat nak mkn.. huhuhu.. pas tgk wyg jln2 jap kat TImes Square .. n dlm kul 7 aku pun blik.. cian kat dia coz br sampai pg tu dah kena berjln. so aku suruh dia blik bilik n rest..


Jumaat..

pg2 laie aku dah kuar umah.. dlm kul 7.30.. mulanya nak g kwsp .. nak amik pin tuk surf dr internet.. rupenya kwsp dah pndh kat kompleks perhentian kajang.. alamak.. jauh lak nak g.. so decide trs g kL je laa.. sampai kL .. jln2 dulu.. n then dlm kul 11.30br dia check out.. trs g mkn ... pas mkn.. aku ajak dia g Midvalley coz aku nak g tkr voucher.. mulanya ingat nak blikan dia t-shirt or kemeja tp dia mcm wat tak tau je.. so at last x jd nak bli... hmmm.. dlm kul 1 g cinema laie.. tgk wyg.. cite Shutter.. dlm kul 2.30... still awal laie.. jln2 .. pastu dia suggest ajak men boling.. disbbkan weekday dpt men 3 games ngan harga RM10.. bestnya.. lm aku x men boling.. tpt2 kul 2.30 abis laa 3 games tu... trs g cinema n nak tgk movie lak.. cite ni ok laa tp tak berapa seram ... pas tgk movie g food court.. dia teringin nak mkn yong tau fu.. so temankan dia mkn ..



Lps tue jln kaki ke masjid india plak sbb nak cari kain tuk wat baju time kenduri adik aku.. mmg pnt tul.. sampai melecet kaki aku.. at last dpt gak cari.. then nak cari baju melayu tuk dia plak tp tak de color yg kami nakkan tue... at last hujan turun ngan lbtnye.. tpksa laa meredah ujan .. so msk SOgo .. g food court n makan dulu sementara nak tggu ujan reda skit.. then nak ke stesen Lrt Bandaraya.. basah kuyup gak laa.. dr Lrt Bandaraya turun kat Masjid Jamek.. then meredah ujan ke stesen bas kat Kotaraya.. pas dia antar aku .. dia pun gerak ke Lrt Pasarakyat tuk kerumah kawn dia kat Pandan Jaya.... mlm tu aku sampai umah dlm kul 10mlm... sampai je umah.. mandi2 trs tdo sbb sabtu aku keja ... huhuhu


Sabtu.. .

bgn awal dlm kul 6.30 sbb nak g keja.. kaki still skt sbb melecet.. tp gagahkan diri sbb dah cuti 2 hr nnt collection trk plak.. dah arr aku nye collection ngah menuju puncak..hahahaa.. kuar umah kul 7.15.. hntr adik aku kat SMK Tmn Jasmin .. n then br antar aku kat Komuter ..aku sampai kL dlm kul 8.35 .,.. trs msk office.. first things yg aku wat ialah tgk collection aku.. dlm dkt RM800K.. maknanya aku perlukan laie RM160K je laie tuk dpt komisyen bln nie.. hope next week tercapai laa target aku tue.. AMINN.....

AKu keja dr kul 9 sampai 1 .. tp ari tu lwt skit.. dlm kul 1.15br abis.. so kenala dia tggu aku laie.. dia dah tggu aku kat KFC.. pas aku meet dia.. mkn dulu n then br trskan perjalanan.. g masjid india skali laie... benda nak cari.. pastu bncg punya bncg.. nk tgk movie laie.. so yg terdekat g laa Times Square lgi sekali... kali ni wyg kul 4.20ptg.. tgk cite Akhirat lak.. cite ni pun x bape best sgt.. bosan.. hmm.. tp tak pe laa.. aku ni penyokong filem tempatan.. blh dikatakan sume filem tempatan mesti aku tgk ... hbs je tgk movie dlm kul 6.20.. trs jln ke LRT Hang Tuah.. nak ke Masjid Jamek blik.. time ni ujan lbt n wat sekian kalinya kena meredah ujan .. bosan tul.. dah sampai CM.. g mkn dulu wat terakhir kalinya sblm dia blik.. huhuhuh.. sedihnya.. kena tggu sbln laie br leh jpa.. huwaa.......

2 comments:

  1. apa jelah jadahnya kamu ini asyik meredah ujan jek kejenye...bwkla payung

    haih..dah dating tu sikit2 dahla..salu jumpe tak rindu pulak..hahahha

    ReplyDelete
  2. ntahnyer... :-< saje r tu bg owang jeles :-< detim lelame plak dier [-(

    ReplyDelete