Monday, October 1, 2007

Aku Dah Gila Memasak..

Smlm... as usual.. aku berbuka kat rumah cuma yg beza nya sume ade termsk laa tunang adik aku.. kami msk ns minyak .. lauk dgg merah, ayam perap, sup ayam dan salad.. pastu wat karipap n sardinpap..hehehe. sampai skt pinggang laa menguli karipap tue.. nsb ramai aade.. cpt laa siap.. mskan2 tue... kalo x.. alamat sampai berbuka laa x siap2 menguli..
Smlm try nak wat Ayam Goreng Ala China.. aku tgk dr bk resepi.. tp tah ape laa yg tak kena x jd lak.. so aku ubah skit resepi jd ayam perap je laa.. nsb kali ni x de prob kalo x.. tah laa.. huhuhu...
Td br je pas msk ayam msk merah n sohuun goreng telur.. tah laa pe rasanya bln2 puasa nie.. sejak aku tak keja.. mmg aku sk mengolah resepi2 .. tp alhmadullillah x pnh laa x sdp.. sumenye leh tahan wpun br first time cuba..
Ms aku studi dulu .. mama sll je bsg sbb aku x tau msk.. yelaa .. mn ade ms nak lepak kat dapur.. bz ngan stdi.. sampai laa aku hbs degree br laa aku de ms nak msk dpr.. tu pun sbb sthn x dpt keja.. mula dr situ laa kegilaan aku tuk memasak semakin menjadi2.. hehehe.. tp tu laa org kata setiap apa yg berlaku ade hikmahnye.. aku x dpt keja tp dpt skill memasak..

1 comment:

  1. Is it possible Abercrombie clothing to turn a profit by gifting abercrombie Jeans promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants make large sums Abercrombie Tees of money by giving away promotional clothing? Abercrombie Shorts Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable promotional clothing items are a great way to Abercrombie Sweaters help sell your brand to your target audience. Items like shirts and caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your targeted audience.

    ReplyDelete