Monday, September 3, 2007

Sabtu...01/09



Sabtu ... g kenduri Wanie @ Kajang Utama... janji ngan Nad kul 12.. tp kul 12.30 br aku sampai kat komuter tue.. then cr umah wanie sesat plak.. hmm... aku x pnh lak g area situ .. tu laa leh sesat .. hehehee.. tp tak pe .. at least sampai gak ... sampai2 trus mkn .. then lepak kat bilik pengantin ngan wanie.. dlm kul 1.30 br pengantin lelaki sampai.. tup2 kena jd pengapit.. terkejut gak .. tp hentam saja laa... :P.. pas pengantin mkn.. aku pun join dak2 VF len.. ramai gak yg dtg ari tue... dlm kul 3.30 br bertolak blik.. aku mta tlg zizi n Nad antar aku blik.. pnt dah...


Dalam kul 5 ptg.. kuar laie .. g umah Mak Jang aku kat Bukit Jelutong... dia wat mkn2 skit.. seharian aku tak mkn kat umah hr tue... ingatkan ade pape majlis tp x de.. mkn western skit.. spagetti, makaroni... tp leh tahan laa rasa masakan tue.. pas maghrib br kami blik. sampai umah mandi2 trs tido ..


No comments:

Post a Comment